Pagina's

woensdag 12 november 2014

Mini wantjes en sokjes



Uit mijn boek "Goedgemutst" van LN Beanies heb ik deze wantjes en slofjes gehaakt voor Lewis in babyalpacawol, een super zachte wol. Zijn ze niet schattig ?
Ik heb er een beetje "snow" effect aan toegevoegd.

Want .....volgende week ga ik een paar dagen naar Noorwegen, dichtbij Lillehammer.
En sneeuw ligt er al !
Om geen koude oortjes te hebben, deze "headband" gehaakt, patroon komt uit
hetzelfde boek.

 
Nog 1 volger te gaan en ik kan eindelijk mijn give away verloten .............
 
Nog een fijne week,
 
Martine

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn superschattig, mooi gemaakt !
    De headband is ook mooi, maar ik ben blij dat we die hier voorlopig nog niet nodig hebben...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeuuuuh nog éne volger!!!! Komaan! Tof Lillehammer... geniet er van! En de wantjes en kousjes zijn superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh das knap gemaakt. Veel plezier in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De headband is prachtig !!
    Oh hoe leuk, naar Noorwegen ! En al sneeuw... Ik ben jaloers... Instant kerstsfeer dus...
    In tegenstelling tot Carla, mocht het voor mij gerust wat kouder zijn hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk. Alvast veel plezier in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig deze kleine wantjes en sokjes, ik wens je een goede reis en veel sneeuwplezier!
    Groetjes,
    Chtistelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wauw, veeel plezier in Noorwegen!!! Warme oren ga je zeker hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet of je al.in noorwegen bent maar alvast heel veel plezier!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen