Pagina's

maandag 1 augustus 2016

Lewis en vakantie

Bijna 2 maanden geleden dat ik nog een blogbericht geplaatst heb.
Vliegen voor jullie ook de dagen voorbij ?

Creatief blijven we bezig.
Een zakje met Lewis zijn naam op, gebruik ik om de vochtige doekjes, de luierzalf etc. in op te bergen.




Hij is 2 jaar geworden, ik bakte een cake voor de vriendjes van het kinderdagverblijf
(de crèche in het vlaams).


We genieten momenteel van de vakantie.

Nog een tip : ben je in Antwerpen zeker een bezoek brengen aan de voetgangerstunnel, officieel de
Sint-Annatunnel, een verbinding tussen de stad en linkeroever.
Link : Wikipedia



Morgen 02/08 vieren we de verjaardag van de echtgenoot.

Lieve groet,
Martine

6 opmerkingen:

  1. Fijne verjaardag aan Lewis en aan de echtgenoot morgen! Wat een gefeest daar in Antwerpen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een hele fijne dag morgen, gefeliciteerd alvast. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schoentjes zien er ook heel leuk uit!
    Proficiat aan Lewis en de echtgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi voor Lewis. Mooie, zachte foto ook...
    Die voetgangerstunnel moet ik zeker eens doen, hoewel wij heel weinig in Antwerpen komen. Verder dan van het station naar de Zoo ben ik nog niet vaak geweest :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardagen van Lewis en je man.
    De voetgangerstunnel lijkt mij wel leuk om een keer te doen, dus wie weet.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je een heerlijke tijd beleeft op reis en dat jullie de verjaardagen goed gevierd hebben!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen