Pagina's

vrijdag 3 februari 2017

Wintersjaals

Roze, pink, rose, rosa ..... deze kleur zie ik terug in de pop van Julia, haar koffertje, haar huisje .......
 

En was de keuze vlug gemaakt bij het kiezen van de wol voor haar sjaal.
Soft pink van Veritas : Alpaca-garen Andes
50 % alpaca 50 % acryl
breinaald : 6 mm.


 
Voor Lewis heb ik wol gebruikt uit mijn voorraad,
een colsjaal in de parelboordsteek
 
 
Onderstaande foto is genomen op een zondagnamiddag : een breiwerkje, een tas thee en een chocoladegebakje ......... meer moet dat niet zijn.
 
 
Geniet van het weekend,
Martine

8 opmerkingen:

  1. Die steken zijn zo prachtig regelmatig, dan komt het garen extra goed tot z'n recht ! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm ik heb net een klein hongerke. Zo'n gebakje zou welkom zijn nu! ;-) Mooie stoere colsjaal en ook een mooie zachte pinksjaal voor de dame! Lief van oma weeral!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt er weer 2 blij gemaakt!
    Gebakje ziet er ook lekker uit ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leive zachte foto's zijn dat! Wat heb je dat mooi gemaakt. En ja ik zou ook wel een chocolade gebakje lusten nu, of 2.....;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi!! Kon ik maar zo mooi regelmatig breien...
    Ik hou het verder maar bij haken denk ik ;-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh... mooi in al zijn eenvoud.
    En wat een schitterend gebakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is ook mijn idee van een zalige zondag! Helaas is het weekend ondertussen alweer voorbij (gevlogen)... Heel mooie, sfeervolle foto's en prachtige kleuren voor de sjaals!
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie nu pas dat geweldige vlinderkussen op de achtergrond!!! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen