Pagina's

donderdag 23 maart 2017

Lentekriebels

Wat is het heerlijk vertoeven buiten, eindelijk kunnen we genieten van de lente.
Ik maakte een wandeling langs de Schelde op Linkeroever in Antwerpen.
Aan de kade ligt de Poolse driemaster aangemeerd : Dar Mlodziezy.

 
Bron : Wikipedia :
De Dar Młodzieży was al meerdere malen te gast in Antwerpen. Zo meerde hij verschillende keren aan voor de Tall Ships' Races.
Sinds 2008 wordt de Dar Młodzieży ingezet voor de zeestage van de eerstejaarsstudenten aan de Antwerpse Hogere Zeevaartschool. Deze stage duurt ongeveer 1 maand en wordt jaarlijks georganiseerd in de paasvakantie en de twee weken die daaraan voorafgaan.


We krijgen nog enkele dagen lenteweer, volgens de weerman.

Voor Juliette, de pop van Julia maakte ik een dekentje, enkele grannies gehaakt van restjes wol
en met vasten aan elkaar gezet.
 

 
Voor Lewis heb ik uit mijn boek "Handwerktechnieken" een aapje gebreid, ook van restjes wol.
Jack is zijn naam.


Geniet van de voorjaarszon,
Martine

8 opmerkingen:

  1. Fijn nu he... Echt genieten buiten.
    Mooi dekentje maakte je en Jack is een schatje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief klein dekentje. Ik zou graag eens met je wandelen in dat prachtige Antwerpen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Jack is zo leuk in die kleuren!
    Jij ook veel zonnig plezier,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die lente hé. En je bent mooi bezig geweest. Kunstig dat aapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes. Je bent een natuurtalent. :-) Het zomerse weer ligt al lang weer achter ons maar er is hoop las ik vanmorgen in de krant... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen