Pagina's

dinsdag 26 september 2017

Indian summer

Lang geleden dat ik nog een bericht plaatste op mijn blog.
Wel creatief bezig geweest, ik haakte de tas van "Byclaire" met handvaten in bamboe.



De pareo is van Katia , wol van de zomercollectie : 1 bol Spring Rainbow
Super leuk om te haken, je kan hem ook gebruiken als sjaal.



We genieten momenteel nog van een nazomer in Spanje. 
September is de ideale maand, rustig aan het strand, niet te warm en de temperatuur van de zee is nog aangenaam. 





Gisteren heeft mijn echtgenoot deze heerlijke vis klaargemaakt, dorade in zoutkorst.
De volledige vis wordt bedekt met grof zeezout en zo in de oven. 
Het zout dringt niet door de vis daardoor blijft hij sappig. Heel lekker.
Als je je afvraagt wat de zwarte bol is : het oog van de vis, deze wordt niet bedekt met zout.
Als het oog wit ziet (+/- 20 min.) is de vis klaar. 




Nog een fijne week,
Martine 




4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je nog even kan genieten van het mooie weer. Mooie sjaal en tas ook erg leuk.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de Katia zo mooi! Wat heb je een prachtige sjaal gemaakt en wat heerlijk dat jullie nog zo genieten in Spanje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh prachtig, die tas en het garen en patroon van de pareo!
    Geniet maar fijn, daar in Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties die je maakte in een schitterende omgeving. Ideaal deze periode om daar te vertoeven. Geniet ze! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen