Pagina's

zondag 31 december 2017

Een Top 2018

Nog een laatste bericht in 2017.
Mijn voornemen voor 2018: wat meer bloggen.
Aan creativiteit geen gebrek, hieronder nog enkele breiwerkjes.

Colsjaal : wol van Katia - Velours Print  
Deken : wol Warmy van Katia (nog een paar naalden breien en het is klaar)

Vest : wol van Veritas - Soffio Plus


Deze schattige wanten heb ik niet gebreid. Ze zijn een cadeau voor Julia, onze kleindochter.
Alle eer komt toe aan mijn zus.

Ik wens jullie een 2018 rijk aan mooie dagen, liefde en geluk. 💖💖💖

Martine

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deken maakte jij! En wat gezellig dat je vaker in blogland komt in 2018. Ik wens jullie alle goeds voor 2018! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellige avond en een mooi 2018 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knuffelbare foto's!
    Ik kijk er naar uit je blog te lezen in het nieuwe jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat deken ziet er prachtig uit! Laat je snel het eindresultaat zien?
    Ook voor jou nog een - laat - geweldig 2018 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen is het deken klaar. Het eindresultaat staat al op mijn Instagram-pagina. Ik zal hier ook nog een foto posten.

      Verwijderen
  5. Ja inderdaad een heel erg mooi deken! En knap van je zus dat ze zo mooie wanten kan breien. Daar ben ik toch ook echt jaloers op!
    Voor jullie allemaal de allerbeste wensen en een pracht van een 2018!

    BeantwoordenVerwijderen