Pagina's

zondag 21 januari 2018

Tulpen

Gisteren organiseerde VLAM, een eerste pluktuin in Antwerpen met 100.000 tulpen.
Geen tulpen uit Amsterdam maar Vlaamse.
Iedereen mocht gratis 15 tulpen met bol meenemen, een mooi initiatief.


Tulpen in de living, in het salon, in de keuken, kortom de lente in huis.


Voor de lente buiten zullen we nog even moeten wachten.
Maar geen probleem, aan haak- en breiprojecten geen gebrek. Ik verveel mij niet tijdens de winteravonden.
De wol voor dit kussen was feitelijk bestemd voor een sjaal maar ik vond het patroon maar niks.
Ik heb er dan maar een kussenhoes van gebreid met een restje winterwol.



Op vraag van Leen van het blog, Vrolijk by Leen nog een foto van het eindresultaat van mijn deken.



Ik wens jullie een fijne week,
Martine

8 opmerkingen:

  1. In Amsterdam is ook elk jaar een pluktuin met tulpen op de Dam. Een prachtig gezicht. groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tulpen zijn zalige aankondigers van de lente. Ook van narcissen vind ik dat. Gezellig ook! En ik had hetzelfde nieuwsgierige als Leen. Fijn dat je dat mooie deken nu eens helemaal laat zien. Geweldig mooi dat kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die tulpen in huis!
    En je deken, supermooi! Is toch weer helemaal anders dan een gehaakt deken... Mooie wol ook die je gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, die tulpen! Die kan je achteraf in de tuin planten, dan heb je er elk jaar plezier van! Ze vermeerderen vanzelf dan. Hopelijk heb je wel geen kat in huis, want als die er van gaat knabbelen... tulpen zijn giftig voor hun.
    Je kussen én deken vind ik geweldig mooi! Zo fris en opgewekt door die lichte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ruik de lente met de mooie tulpen ...
    Met een kopspeld prik ik een centimeter onder de kop in de stengel een gaatje ...
    Zo bloeit de kop van de tulp niet helemaal open ...
    Extra genieten van een wollig kussen ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tulpen je kunt er nooit genoeg van hebben in huis! Heerlijk. En je kussen en deken zijn zo mooi. Mooie kleuren! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé schattebol, dankjewel voor je lieve kaartje. Zo tof! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have seen that every person wants to express their feelings but they are not able to express their feelings properly in words but the content you have written in your post is very beautiful, it seems that you have expressed your feelings Has expressed. Hi, you are a person who writes a very beautiful post, in the same way, you keep writing new posts in your life, our best wishes are with you. Real Photos Girl Gurugram
    Gurugram Girl Number
    Cheap price girls gurgaon
    Naughty Girl Gurugram
    VIP Girl Gurugram
    college girl gurgaon
    beautiful Girl Gurgaon
    premium health
    Health Tips

    BeantwoordenVerwijderen