Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

In the summertime !

"In the summertime when the weather's fine ........."   deze song van Mungo Jerry hoorde ik net op de radio.
Prachtig weer hebben we al gehad in Spanje maar afgelopen zaterdag barstte er een hevig onweer los.
Er kwam een mooie regenboog aan de hemel.

Ik maakte een éénpansgerecht : "Fideuà", een schotel met zeevruchten, vergelijkbaar met paella
maar met fijne pasta i.p.v. rijst.


Nu het wat minder warm is, is de "goesting" terug om te haken.
Ik bestelde Catania Denim bij Veritas en haakte deze tas met rieten bodem.
Het patroon vind je : hier


Handig zo'n rugzak, je kan er veel spullen in stoppen. Maar voor ons "vrouwen" herkenbaar :
het duurt even om iets terug te vinden.



Geniet nog van de zomer,
Martine

11 opmerkingen:

  1. Goh, weer wat geleerd; rieten tasbodem :-)
    Hij is heel mooi, maar ja... Iets terugvinden.... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, bekend probleem, iets terugvinden... En dan de reactie van De Man "maar wat steekt gij ook allemaal in die vuilzak van u??", vergetende dat de helft van zijn spullen er óók in mee mogen...
    Hmmm lekker fideuà....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je daar een mooi plekje om te handwerken.
    Summertime is hier ver te zoeken. We hebben gewoon herfst, maar morgen wordt het beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie realisatie! Schitterende foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie rugzak! Weer iets nieuw, dat we kunnen gebruiken van bij Veritas de rieten rugzakbodem. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martine, bedankt om mijn blog te volgen, vind de jouwe ook heel leuk! Die tas is echt tof en ideeën en recepten kan ik altijd gebruiken ;-) Ga nog wat rondkijken hier!
    Groetjes, Sigrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke tas ,en terug vinden de man zijn spul ligt boven op ,hoe bedoel je ....ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een rieten bodem? Waar kocht je die dan? Prachtig zo die tas! En die Fideuà at ik nog niet eerder maar lijkt me heerlijk! Ga ik ook een keertje maken... als het weer terug een beetje zomert.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rieten bodem heb ik ook gekocht bij de Veritas.
      Nog een fijne dag !

      Verwijderen
  9. Een rieten bodem? Waar kocht je die dan? Prachtig zo die tas! En die Fideuà at ik nog niet eerder maar lijkt me heerlijk! Ga ik ook een keertje maken... als het weer terug een beetje zomert.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk gedaan, ik wist zelfs niet dat je zo'n bodems kon kopen. :-)
    Dat probleem kennen we inderdaad allemaal vrees ik en hoe groter de handtas/rugzak hoe harder we moeten zoeken...
    De Fideuà klinkt heerlijk, ik proefde dat nog nooit, maar het spreekt wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen