Pagina's

zondag 2 september 2018

Lang geleden

Mijn voornemen voor 2018 was meer bloggen …….. we zijn enkele maanden verder en mijn laatste bericht dateert van januari. Daar zit Instagram voor iets tussen.

De vakantie is voorbij, we verbleven in Spanje met de kinderen en kleinkinderen.


We gingen ook enkele dagen naar zee met de kleinkindjes.
Donkere wolken op zee ☁ maar ook☀



Het zandsculpturenfestival bezocht in Oostende, echte kunstwerkjes.

In augustus vieren we 2 verjaardagen : van mijn echtgenoot en van mij.
deze mooie mand is een cadeau van de kinderen van "Mambobaskets", heel blij mee.

Morgen starten we met een gewone werkweek en begint de school.

Groetjes,

Martine



4 opmerkingen:

  1. Als er geen regelmaat is met bloggen dan schiet het er bij in, dat herken ik. Dat is dan ook de reden dat ik elke week schrijf. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, op een vaste dag een bericht plaatsen, ik ga het proberen.
      Fijne week,
      Martine

      Verwijderen
  2. Leuk om weer eens van je te horen! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen